När jag tävla!

Heej!!! jag har tävlat det var på min ridskola helsingborgsridskola det gick inte så bra jag trilla av och fick åka till akuten jag och min mamma och min styv pappa va där i 3 och en halv timme så trokigt.Satt på en bår i 3 och en halv timme sen visa det sig att inget var brutet tur.Den 8 januari började skolan vi fick en ny kille i klassen han heter simon han har bot i eslöv.Så roligt han är lixom inte som andra killar ståjuga och stimig han är mer rolig.Det var allt jag gort på lovet puss kram Moa

Kommentarer
Postat av: Anna

Lååter spännande med ny kille,, men du glömmer inte Ludde nu väl;)????



Kramisar Mamma

2009-01-11 @ 14:52:07
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0